Retargeting

De klant is overal (en nergens), merkloyaliteit bestaat niet meer, zonder customer mining, mapping, journey-kennis ben je nergens…..pfff, ben je er nog? Let’s keep it simple: ”terughalen die handel”! Nee, niet een defect product, maar bezoekers.

Social media wordt vaak ingezet voor branding doelstellingen, verhogen van bekendheid. Maar social media kan ook heel goed het volgende ‘touchpoint zijn in de customer journey’. Facebook bijvoorbeeld wordt door de gemiddelde gebruiker 7 keer per dag bezocht. Dat zijn 7 kansen om heel gericht opnieuw jouw doelgroep te bereiken.

Maar hoe dan? Vrij simpel eigenlijk, met een retargeting campagne kan jouw website of webshop bezoeker op Facebook opnieuw worden bereikt. Vaak dus wel 7 keer per dag. In een tijd waarin online veel oriëntatie plaatsvindt en veel prijzen transparant zijn, een uitgelezen kans om net de concurrentie te slim af te zijn en een bezoek om te zetten in een conversie.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *