Herpositionering Intercity Real Estate Management
Intercity Real Estate Management
Intercity Real Estate Management verzorgt het volledige commerciële, technische financiële beheer van Nederlandse vastgoedbeleggingen. Een prachtige bedrijf, met onderscheidende aanpak.
Naam, logo en website
Wat begon als een update van de website eindigde in een herpositionering traject waarbij ook naam en beeldmerk op de agenda kwamen. De naam, het beeldmerk en de site moesten weer nauwer gaan aansluiten bij de diensten en recht doen aan de ambities. Daarvoor veranderde de naam van Intercity Management in Intercity Real Estate Management en gingen de hele huisstijl op z’n kop.
Het nieuwe beeldmerk visualiseert de drie belangrijkste pijlers, namelijk Asset Management, Property Management en Accountancy. Het beeldmerk stellen de 3 pijlers voor. De middelste oranje vormt de kern waarin alles samen komt. Tezamen stellen ze de volledige dienstverlening voor en de synergie die daaruit voortkomt.
Meer functies en betere vindbaarheid
Deze vastgoed website heeft zijn overwegend informerende karakter behouden. Wel zijn verschillende calls to action ingebouwd en duidelijkere paden gerealiseerd die de bezoeker aan de hand nemen. De website is daarmee ook een stuk meer user-friendly geworden. Op verschillende manieren kan de bezoeker kennis nemen van de aanpak en diensten en succes cases bekijken die Intercity Real Estate Management zo onderscheiden van andere partijen. Tevens is een deel van de portefeuille direct online te raadplegen ter ondersteuning van de commerciële taken.