
Plan van aanpak
Jij kent jouw business beter dan wie dan ook, daarom vinden wij het heel leuk -én noodzakelijk- om jou het hemd van je lijf te vragen. Wie ben jij, waarom bestaat jouw bedrijf, welke rol speelt de website, wie zijn jouw doelgroepen, welke producten of diensten onderscheid je, wie is de concurrentie en waar wil je over 5 jaar staan?
Al dit soort vragen levert een schat aan informatie op voor het ontwikkelen van een strategie. De strategie vormt het kader, de richting voor de website indeling, functionaliteiten en de look en feel.
Met behulp van wireframes maken we de structuur en inhoud van de website inzichtelijk en laten we ook al zien hoe de website gaat werken. Mocht hieruit naar voren komen dat er content – teksten, foto;s, video, animaties – ontbreekt of aangepast moeten worden, dan nemen we dat op in het plan van aanpak.
Het plan van aanpak bestaat uit de strategie en benoemt alle onderdelen in de website ontwikkeling. In onderling overleg bepalen we de taken en planning zodat het traject voor iedereen overzichtelijk is en gemakkelijk kan worden bepaalt of de aanpak naar wens is en het GO wordt.
Bekijk hier recent werk
Een Amsterdams bureau met een Rotterdamse mentaliteit. Soms zijn wij de marketingafdeling, soms de aanvulling. Net wat jouw bedrijf nodig heeft. Advies nodig over jouw communicatie? Dan wordt het tijd voor een scrum met het creatieve team van Schutreclame.